Reklame som ikke irriterer

Content marketing, eller innholdsmarkedsføring, er noe av den smarteste typen markedsføring en bedrift kan holde på med. Det er også en av de eldste formene for markedsføring. La meg vise deg fordelene.

Facebook revolusjonerer sosialt søk

Facebook ruller i disse dager ut et nytt og unikt søkeverktøy til alle brukere. Har du noen gang lurt på hvilke av dine venners venner som er single, bor i Oslo, liker bacon og ser de samme TV-seriene som deg? Nå kan du finne det ut.

Brukervennlige og lønnsomme nettsider

Jostein Magnussen fra Netlife Research holdt fredag 15. februar foredraget 'Brukervennlige og lønnsomme nettsider' på Bytes Digitale Konferanser. Dette blogginnlegget oppsummer det jeg selv mener er noe av det mest interessante som ble sagt. Blogginnlegget er også det første i en serie blogginnlegg med innhold fra konferansedagen.

Pent, men tomt?

Etter at vi utvidet tjenestene våre til å også inkludere tekst og innhold har vi vært involvert i prosjekter av forskjellig størrelse. Og det er de samme spørsmålene som dukker opp hver gang.

Spådommer for 2013

Det kommer til å bli lastet opp over 40 millioner timer video på YouTube med et tilsvarende antall (idiotiske) kommentarer, Pebble kommer til å bli lansert og stadig flere norske bedrifter kommer til å ta inn over seg tilgjengelighetskravene fra myndighetene. Her kommer våre spådommer for 2013.

X