Nyhetsbrev

Bedre service, spennende prosjekter og oppdaterte prislister

Byte2019 9 kontor 4

Det er vanskelig å ikke elske høsten. Mørket siger på, løvet faller fra trærne, og skisesongen er fortsatt bare et (vondt) minne. Det er med andre ord en perfekt tid for å sitte inne og lage nyskapende nettløsninger for kundene våre.

SLA

Ta kontakt for enda bedre service

«Different strokes for different folks», sier engelskmennene når de mener at ulike behov krever ulike løsninger. I Byte sier vi: «Oppgrader SLA-programmet slik at alle får service tilpasset sitt unike behov.»

Spøk til side, for dette er en svært god nyhet for alle kundene våre, som nå kan se frem til enda bedre faglig bistand fra oss.

Som kunde i Byte har du allerede en SLA (Service Level Agreement), men den nye oppdateringen gjør at vi kan kalibrere servicenivået mer nøyaktig slik at du får den løsningen som er riktig for akkurat deg. Du får full oversikt over responstid og tilgjengelighet og kan når som helst endre nivået hvis behovet endrer seg.

Vi ber vi deg sende inn saker til kontakt@byte.no om du vil at de skal reguleres av SLA.

Byte2019 9 kontor 3

Langspurt mot jul

Julebrusen er for lengst på plass i butikkene, men med alle de prosjektene vi holder på med, er vi bare glade for at det fortsatt er noen uker til musemor samler ungeflokken sin.

For eksempel er det ikke lenge igjen til Blomqvist skal lansere en nyskapende løsning for nettauksjon, eller at Coop lar deg bestille enda flere kaker på nett. For OsloMet fortsetter vi å utvikle det mange mener er landets beste nettsted for et universitet, og de flinke folka i Nortura utfordrer og overrasker oss hele tiden med det jeg kaller innovativ digital teft. Pluss massevis av andre prosjekter vi av diskresjonsårsaker ikke kan nevne i dette nyhetsbrevet.

Så når vi snubler over målstreken lille julaften, tenker jeg det skal smake med en liten pause og liberale mengder julebrus for bådekonsulenter, designere, prosjektledere og programmerere i Byte.

Byte2019 9 møterom 5

PS: oppdaterte prislister

Du skal allerede ha fått informasjon om at vi rutinemessig har oppdatert prislistene våre, men om du har glemt, slettet eller fortrengt dette, finner du informasjon om de nye prisene her .

Artikkel: Oppsummering og sommerhilsen fra Byte

Oppsummering og sommerhilsen fra Byte

God sommer! Når vi i Byte nå tar en velfortjent sommerferie, er det etter nok et intenst år i digitaliseringens tjeneste. Nye kunder har k...

Artikkel: Ferietips, en unnskyldning og nye folk

Ferietips, en unnskyldning og nye folk

Verden er for alvor i ferd med å våkne til en ny digital hverdag (vi tror vi har nevnt dette tidligere …), og de som ikke har hatt en god st...