Har du husket å rense de digitale takrennene dine?
Høsten er en fin tid. Da kan vi endelig trekke innendørs igjen og konsentrere oss om det som virkelig betyr noe i livet: å lage gode, brukervennlige nettløsninger for kundene våre. Høsten er også en tid for vedlikehold og klargjøring til vinteren, noe som også gjelder for nettløsninger.
Vi skal ikke dra metaforen med vedlikehold for langt, men bare minne på at det er viktig å oppdatere og oppgradere nettløsningen din jevnlig for at den skal fungere optimalt. Høsten er en god tid å gjøre dette på, og det er bare å ta kontakt om du trenger noen digitale vaktmestere.
Vi vokser videre
Byte har ikke ligget på latsiden i sommer, for å si det forsiktig. Det virker som om kundene våre ikke tar ferie, i så fall bare en veldig kort en, og vi har også fått flere nye kunder i løpet av året.Vi er derfor ekstremt glade for at vi nå har toppet laget med tre nye og dyktige kolleger.
Vi har ikke tid eller plass til å gå veldig grundig inn på hva de forskjellige kan, i dette nyhetsbrevet, og oppfordrer deg heller til å ta kontakt med dem for å få «fullversjonen». Her er kortversjonen:
Vår nye prosjektleder har bakgrunn fra blant annet FN og vil være en stor faglig ressurs for både kunder og ansatte i Byte.
Bjørn Kamfjord og Dennis Mellegaard
Både Bjørn og Dennis er seniorutviklere og spesialister på å lage stabile og brukervennlige digitale løsninger som skaper resultater.
Og ikke nok med det …
Våre tre nye kolleger er ikke bare enere på sine fagfelt, de er også svært skriveføre. Les blogginnleggene til Terje og Bjørn her:
Slik gjennomfører du et godt nettprosjekt.
I dette blogginnlegget forteller Terje om hvordan du bør legge opp et nettprosjekt for å skape best mulig resultater.
Bjørn tar tak i Netthandelundersøkelsen 2019 fra DIBS og deler noen betraktninger om hva som skal til for å profitere på nordmenns økende appetitt på netthandling. tar tak i Netthandelundersøkelsen 2019 fra DIBS og deler noen betraktninger om hva som skal til for å profitere på nordmenns økende appetitt på netthandling.
Ta lunsjen hos oss!
Det blir sagt at det ikke finnes noe sånt som en gratis lunsj, men det stemmer ikke. I alle fall ikke hos oss. Våre uformelle kundelunsjer er ett hundre prosent gratis, og det eneste du risikerer, er å forspise deg i bryggas beste kantine. Og eventuelt gå på et forsmedelig tap i shuffleboard (vi er nemlig ikke en sånn bedrift som lar kunden vinne).
Så kom gjerne på lunsj hos oss, så lover vi at du skal gå både mett og faglig fornøyd herfra.