Prosjekter

Lundhags - Den gode turen

Hero Lundhags

Foto: Lundhags

Den gode historien

Da Lundhags skulle fornye nettsiden sin, var de opptatt av å lage en god nettopplevelse med levende og interessant innhold og gode stier for kunden å følge fra vindusshopping til kassen.

Dette skulle gi kundene en overlegen handleopplevelse og generere gode kundehistorier som ville gjøre at de kom tilbake neste gang de trengte friluftsutstyr.

Macbook Case Sample Lundhags Desktop
Iphone Case Sample Lundhags Mobile

Den gode løsningen

For å få til dette krevdes ikke bare en god design og gode tekster, men også en avansert teknisk løsning som integrerte ulike forretningssystemer som fungerte sømløst og problemfritt. Ingenting er verre for en tur enn uforutsette hindringer og blindveier.

Vi lagde derfor en løsning der mye informasjon kom via integrasjoner fra Lundhags’ og Swix Sports forretningssystemer, noe som gjorde det enkelt for dem å vedlikeholde og oppdatere produkter. Samtidig er det en kostnadseffektiv og tidsbesparende løsning som henter produktinformasjon fra tre eksterne systemer, blant annet Microsoft Axapta.

Lundhags Bilde

Siden nettstedene startet i juni 2015, har Lundhags sett positive resultater. Økt engasjement, sterkere merkeoppfattelser og salgskanaler er konkrete eksempler.

Det gode sammarbeidet

For å få en god og responsiv design som er like delikat og tiltalende på alle plattformer, samarbeidet vi med NY AB i Jönköping. Det var også et poeng at Lundhags enkelt skulle kunne gjøre redaksjonelle grep og oppdatere innhold, noe vi ivaretok med et spesialtilpasset system i Craft.

Om Lundhags Skomakerna AB

Lundhags er et friluftsmerke med en historie som strekker seg helt tilbake til 1932, og er kjent for sko og friluftsklær som holder lenge og kan brukes til mye. De var lenge et familieforetak, men eies i dag av Swix Sport AS som gir dem muligheten til å vokse og utvikle produktene sine enda mer. Lundhags ble kåret til årets svenske varemerke i 2015 av Sportfack og Svensk Sportforum.