Småbiter

Småbiter i kategorien «Design»

Artikkel: Byte – et resultatselskap

Byte – et resultatselskap

La oss være ærlige: Byte er ikke et design- og teknologiselskap. Vi er et resultatselskap. For det hjelper lite hvor mange bits og bytes vi ...

Artikkel: Hvor ofte bør man redesigne?

Hvor ofte bør man redesigne?

Et nettsted er en unik kanal for kommunikasjon, blant annet fordi det er fleksibelt, kontrollerbart og målbart. Men hvor ofte benyttes disse...

Artikkel: Nettsiden er din viktigste ansatte

Nettsiden er din viktigste ansatte

Har du tenkt på at nettsiden din er medarbeideren du alltid har drømt om? Som alltid er høflig, hjelpsom og som er på jobb døgnet rundt, hel...

Artikkel: Ikke kast bort penger på intranett

Ikke kast bort penger på intranett

Et vellykket Intranett kan være en fantastisk investering i kulturbygging og samhandling. Men altfor ofte ender mange bedrifter med å invest...

Artikkel: Derfor digger vi MailChimp

Derfor digger vi MailChimp

Enkelte produkter, varer eller tjenester bare digger man. Det er rett og slett basert på en følelse. MailChimp er et slikt produkt.

Artikkel: Med empati i verktøykassen

Med empati i verktøykassen

Det er ikke bare forfattere som fokuserer på å forstå hvordan andre mennesker har det. Designere trenger også innlevelsesevne for å lage god...

Artikkel: Brukervennlige og lønnsomme nettsider

Brukervennlige og lønnsomme nettsider

Jostein Magnussen fra Netlife Research holdt fredag 15. februar foredraget 'Brukervennlige og lønnsomme nettsider' på Bytes Digitale Konfera...